2010. november 6., szombat

Rojtos





Még egy Sárközi , egy Zengővárkonyi rojtos !

13 megjegyzés:

NemVal írta...

Megint érdemes volt benézni hozzád!

Unknown írta...

SZép ez, Évi!
Most jövök Zengővárkonyból, és képzeld, a néni, akivel beszéltem, még nem látott ilyet... Vajon én jártam rossz helyen??

Las Creaciones de Boricua írta...

Fantastic work!!! beautiful!!!

Ági mama írta...

Megint egy csodálatos alkotás! Gratulálok!!

Ládikó írta...

Csodaszépet alkottál ismét. :) Gratulálok.

Elle írta...

Beautiful, like all the thinks you do

ireneli írta...

Fantastico!!!!

Csíki mama írta...

Rég nem jártam blog-körúton...és mennyi szépség.
Gazdag a sárközi gyöngy-hagyomány, én itt székelyföldön ritkán találkoztam gyöngy mintával.
Visszafogott, legfeljebb egy-két sor, hátul piros szalaggal megkötött un. pecka gyöngyöt viseltek, ami vagy ezüst színü üveg, vagy fehér telt színű kb 4-mm-es méretű lehetett.
Lövétén fekete különböző méretű gyöngyöt viselnek.
Nekem tetszenek a sárközi minták, gazdag változatával ismertetsz meg, köszönet érte

POÉ írta...

Csíki mama !Én is nagyon szeretném ,ha más tájegység gyöngyleírásait is megtalálhatnám , ezért köszönöm hogy pár sort írtál róla, ha esetleg székely mintád lenne aztért is hálás lennék !

Gardyperle írta...

Deine Fransenkette ist phantastisch!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Évi!
Nagyon tetszik ez a lógicsás nyakék! Gyönyörű alkotás!
Gratulálok! :)

Lúcia írta...

Olá my friend.
Ez tényleg gyönyörű szép!
Bye
Lúcia
http://fazemosdeconta.blogspot.com

Elle írta...

koszonom szepen a szep szavakat,onnek is szep munkai vannak,sok sikert kivanok a kovetkezo munkaira!!!!!!!!!!!!!!!!!!